Maksamiseen liittyvät kysymykset

Dirty Hippies verkkokaupassa maksupalvelut tarjoaa Paytrail. Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa, mikä edellyttää heiltä poikkeuksellisen vahvoja panostuksia turvallisuuteen, joten voit asioida turvallisin mielin. Kassalla voit valita maksuvaihtoehdoista sinulle sopivimman. Tilaamalla tuotteita verkkokaupasta asiakas hyväksyy Paytrailin käyttäjäehdot. Paytraililla maksamiseen liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Paytrailin asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@paytrail.com tai 020 718 1830

Paytrailin hyväksymät maksutavat:

  • Korttimaksu
  • Verkkopankkimaksu
  • Mobilepay
  • Collector- lasku

Lisätietoa Paytrailista löydät osoitteesta: https://www.paytrail.com.

Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Collector Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:
Tarkempi palvelukuvaus: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

Tilauksia koskevat kysymykset

Tilausvahvistus lähetetään asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen muutamia minuutteja tilauksen tekemisen jälkeen. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, muistathan tarkistaa, ettei se ole mennyt sähköpostisi roskapostikansioon. Voit myös ottaa yhteyttä meihin osoitteeseen hippies@dirtyhippieslifestyle.com, jotta voimme lähettää tilausvahvistuksen uudelleen.

Sain kaksi tilausvahvistusta, mitä teen?

Jos olet saanut kaksi eri tilausnumerolla olevaa tilausvahvistusta, otathan yhteyttä meihin osoitteeseen  hippies@dirtyhippieslifestyle.com, jotta voimme mitätöidä toisen tilauksen.

Haluan perua tilaukseni tai muuttaa sen sisältöä.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi tai muuttaa sen sisältöä, otathan yhteyttä meihin hippies@dirtyhippieslifestyle.com. Kerrothan yhteydenotossasi tilausnumerosi niin autamme sinua mielellämme muuttamaan tilaustasi mahdollisuuksien mukaan. Otathan kuitenkin huomioon, että tilaukset pakataan sitä mukaa kun niitä tulee, ja pakkaamisen jälkeen niiden sisältöä ei ole enää mahdollista muuttaa.

Voinko tilata tuotteita ulkomaille?

Hipit toimittavat tällä hetkellä tuotteita vain Manner-Suomeen.

Tilauksen toimitusta koskevat kysymykset

Kuinka paljon toimituskulut maksavat?

Tarjoamme erilaisia toimitusvaihtoehtoja alkaen 4,95€,  valitse tarpeisiisi sopivin toimitusvaihtoehto tilauksen maksuvaiheessa. Myymälästä nouto on meillä aina ilmainen. Veloitamme noutamatta jääneistä tilauksista 15 euron käsittelymaksun.

Miten tilaus toimitetaan?

Tilaus toimitetaan postitse tai matkahuollon toimesta, joko suoraan postilaatikkoosi tai noutopisteeseesi  noin 3-5 arkipäivän kuluessa tilauksen lähetyksestä. Kotiintoimitettuna postin toimitusaika on noin kaksi arkipäivää.

Voinko valita, mihin Postin palvelupisteeseen lähetykseni toimitetaan?

Näet kaikki osoitettasi lähimmät toimitusvaihtoehdot kassalla syöttäessäsi postinumerosi ja -osoitteesi. Näistä vaihtoehdoista voit valita mieleisesi toimituspaikan. Valintaa ei ole mahdollista muuttaa jälkikäteen.

Voit itse halutessasi asettaa Postin omista palveluista päälle lähetysten uudelleenohjauksen, jonka vaikutuksesta paketit toimitetaan aina asiakkaan määrittelemään Postin toimipisteeseen. Lisätietoja palvelusta saa Postin omalta verkkosivulta ja Postin asiakaspalvelusta.

Kuinka voin seurata tilaustani?

Kun tilauksesi on käsitelty ja pakattu, saat sähköpostiisi sen seurantanumeron, jolla voit seurata toimituksen etenemistä.

Palautukset ja reklamaatiot

Tilaukseni sisälsi viallisen, virheellisen tai vaurioituneen tuotteen, kuinka toimin?

Mikäli tilauksesi on sisältänyt virheellisen, viallisen tai vaurioituneen tuotteen, pyydämme ottamaan meihin yhteyttä viipymättä osoitteeseen hippies@dirtyhippieslifestyle.com, jotta voimme löytää asiaan parhaan mahdollisen ratkaisun.

Haluan palauttaa tuotteen. Kuinka toimin?

Mikäli olet vastaanottanut virheellisen tai viallisen tuotteen, olethan yhteydessä meihin osoitteessa hippies@dirtyhippieslifestyle.com, jotta voimme sopia tuotteen palautuksesta.

Muussa tapauksessa asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista kuluistaan itse. Huomioithan tällöin, että vaihto- ja palautusoikeus koskee vain vahingoittumattomia, käyttämättömiä, avaamattomia ja alkuperäispakkauksessaan olevia myyntikuntoisia tuotteita.

Dirty Hippies verkkokaupalla on oikeus pidättää palautetun tuotteen hinnasta kohtuullinen osa tai kieltäytyä ottamasta tuotetta vastaan mikäli palautettu tuote ei täytä edellä mainittuja ehtoja. Tuotteen hinnasta tehtävä pidätys arvioidaan tilanteesta riippuen. Muistathan, että hygieniatuotteilla ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta terveys- ja hygieniasyistä. Hyväksytty palautus tai tilauksen peruutus hyvitetään asiakkaalle takaisin 30 päivän kuluessa.

Dirty Hippies ei hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia mieltymyksiä tai ne olisivat aiheuttaneet asiakkaalle esimerkiksi allergisen reaktion.

Mikäli haluat palauttaa käyttämättömän tuotteen, voit lähettää sen takaisin meille näillä tiedoilla:

Dirty Hippies Oy
Humalistonkatu 13
20100 Turku

Muistathan liittää palautukseen mukaan aina tilausnumerosi, jotta osaamme yhdistää sen oikealle tilaukselle. Huomioi, että lähetyksen palautuskustannukset tulevat tässä asiakkaan maksettaviksi. Hinnastot löydät Postin (https://www.posti.fi/fi/henkiloille/laheta/paketit-kotimaahan) ja Matkahuollon (https://www.matkahuolto.fi/paketit)  sivuilta. Olethan meihin yhteydessä jos sinulla on kysyttävää palautuksista.